Czwartek, 23.11.2017, imieniny: Adeli, Felicyty, Klemensa

Facebook i jego pracownica Product Manager podani do prokuratury

  • 28.02.2017, 12:38 (aktualizacja 28.02.2017 12:52)
  • Admin admin
Facebook i jego pracownica Product Manager podani do prokuratury
DONIESIENIE DO PROKURATURY W SPRAWIE SKANDALICZNEGO ZACHOWANIA PRACOWNICY FACEBOOKA O OBRAZANIA PRZEZ NIĄ UCZUC RELIGIJNYCH KATOLIKÓW.

Facebook i jego Pracownica podani do prokuratury xza znieważenie uczuć religijnych. Nadal zbieramy podpisy pod petycją o ukaranie pracownicy Facebooka.

Petycję można pobrać pod artykułem. 

Poniżej zdjęcie dokumentujące złozenie doniesienia do prokuratury,

Admin admin
Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (43)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

JP2GMD
JP2GMD 17.04.2017, 10:52
JP2GMD !
MM
MM 7.03.2017, 12:29
Zabawna sprawa.Żądacie szacunku wobec swojej religii ale jestem w 100% pewny że większość katolików którzy się tu wypowiedzieli krytykują inne religie takie jak np.Islam,czy nawet Latający potwór spaghetti.Jesteście żałośni.
Nie pozdrawiam
xio
xio 4.03.2017, 12:32
Myślałem że obraza uczuć religijnych to obraza Boga ,w którego wierzycie. Czyżbyście wierzyli w papieża? Lub w to że gdy ludzie orzekną że to święty to Bóg MUSI to zaakceptować? Zostawiliście Mu możliwość odrzucenia lub złożenie zdania odrębnego? Coś chyba Wam się po....
janpaweltrzeci
janpaweltrzeci 1.03.2017, 18:47
zabijcie się xD
wojciu
wojciu 1.03.2017, 18:18
Gnać tą chrześcijańska zarazę w PiS-du !! Już dość wymordowali istnień ludzkich na świecie w imię swojego bożka. Muzułmanie nigdy nie dorównają chrześcijaństwu w zabijaniu innych dla swojej wiary.
Kuba
Kuba 20.03.2017, 23:52
Mudl sie do papierza, morze Ci wybaczy i pujdziesz do nieba po simierci.
Ja1111
Ja1111 2.03.2017, 08:15
Ty ***ny wiechciu zgnijesz w meczarniach w piekle popaprancu
Andrzej
Andrzej 2.03.2017, 05:13
Jesteś czerwonym bandytą
J23
J23 1.03.2017, 22:51
Wojciu zmień lekarza ten ci nie służy,myśle o muzułmanach
Adam
Adam 1.03.2017, 16:33
Jesteście popieprzeni i tyle w temacie!
Anty ateista
Anty ateista 1.03.2017, 08:23
Drodzy Ateiści w ramach miłosierdzia Chrześcijańskiego upominam was nie profanujcie naszych chrześcijańskich świętości. szanujmy sie wzajemnie.
wojciu
wojciu 1.03.2017, 18:12
Problem tylko w tym, że to wy nie szanujecie nas, więc według waszego powiedzenia ,,jak Kuba bogu tak bóg Kubie,,
Ateiści
Ateiści 1.03.2017, 07:22
Widzimy w tych komentarzach wzorową wiarę katolicką, Miłosierdzie i pokorę. Czy wyzwanie ludzi od najgorszych naprawdę świadczy o przestrzeganiu 2 najważniejszych przykazań
Cesuaff
Cesuaff 1.03.2017, 08:22
Ateisci po pierwsze to kolega z dołu usiłował być mądry i bredził coś o wolnoścoi słowa ( bezgranicznej) no to zapytałem się czy jest mu fajnie jak ktos inny z tego korzysta źle. Nie czepiaj sie więc katolicyzmu czy miłosierdzia tylko upomnij kolege ateistę i wytłumacz mu, ze moja wolnośc kończy sie tam gdzie zaczyna Twoja. Tyle.
ato
ato 1.03.2017, 16:24
O, fajnie. Kiedy zakaz bicia w dzwony w niedziele rano?
xyz
xyz 28.02.2017, 21:30
Powaliło was do reszty katole
Czesuaff
Czesuaff 28.02.2017, 23:10
xyz Mam pytanie czy lubisz jak cię ktoś wyzywa? Moze spróbujemy? uwaga tępy ateistyczny śmieciu, żygu moskiewski, niemiecka dziwko, ciapciuchu POwski,targowicka świnio....itp fajnie? Nie? To nie wyzywaj innych. My jesteśmy Chrześcijanami i Katolikami, a nie katolami. Zapamiętaj to sobie.
Brum
Brum 1.03.2017, 16:58
zioniesz miłosierdziem zawszony katolu :-)
lew
lew 1.03.2017, 12:46
modli się pod figurą, a diabła ma za skórą.
Doinformowany
Doinformowany 1.03.2017, 07:59
Albo chrześcijanami albo katolikami zdecyduj się, bo między tymi pojęciami nie ma znaku równości. Katolicyzm składa się z ok 25% chrześcijaństwa a pozostałość to wierzenia przejęte z innych kultur lub polityczne dogmaty.
Czesuaff
Czesuaff 1.03.2017, 08:19
Doinformowany doinformuj się Katolicyzm jest częscią chrześcijaństwa. zanim zaczniesz sie wypowiadać. Doinformujsie.
xyz
xyz 28.02.2017, 23:27
I właśnie po takich słowach można poznać pseudo katola. Jestem całkowicie apolityczna ale nienawidzę ciemnoty co ślepo podąża za pedofilami w czarnych sukienkach
jbk
jbk 1.03.2017, 12:23
a po takich słowach pseudo smroda, chama, tempego barana, nawiedzonego oszołoma spod znaku barana, wszedzie są pedofile, u ciebie w rodzinie też tempolu, ciemnota *** co za maślana ofiara, ciemnota to ty chołociarzu jest ciemnota i są ludzie oświeceni ale za temopy umysł żeby pojąc?
Czesuaff
Czesuaff 1.03.2017, 00:37
xyz a co ty myślałeś że co ? katolików możesz obrzucac gównem i nik ci nic nie powie? Przeliczyłeś sie. Teraz sie za was weźmiemy gady.
anirla
anirla 28.02.2017, 23:02
zyzik cicho
abingades
abingades 28.02.2017, 19:21
w życiu żadnej petycji nie podpisze......i tak już nie ma wolności słowa, prawo jest łamane.....ale mojego wolnego wyboru mi nikt nie odbierze. I to że zadecyduje iż takiej petycji nie podpisze i o tym tutaj napiszę.....też mi tego nikt nie odbierze. Hipokryzja goni hipokryzje w naszym Kraju. Jednakze pozdrawiam wszystkich o odmiennym zdaniu, każdy ma prawo zrobic jak uwaza i wypowiedziec sie tak samo.
Wawa
Wawa 28.02.2017, 19:18
Popieram w 100%
Daniłowski
Daniłowski 28.02.2017, 19:02
Za blużnierstwa Wiary Katolickiej trzeba ostro karać
qual
qual 28.02.2017, 18:09
Śmiechu warte choć żałosne. Znieważenie uczuć religijnch, ha ha ha. *** jesteście, tyle w temacie. Wolność Słowa!!
Edy
Edy 28.02.2017, 18:15
qual ty jestes 1000lat za ruskimi. A tak wogole do jedz do Merkel i pocałuj ja w d...pe tylko sie nie ubródź bo czerwona
Ciapeq
Ciapeq 28.02.2017, 17:45
Od kiedy szkalowanie papieża to obrażanie uczuć religijnych? Obrażanie Jarosława Kaczyńskiego, Donalda Tuska albo Ryszarda Petru to obrażanie uczuć politycznych? xD
Naprawdę, nic mnie nie zdziwi już w tym świecie.
edkrol
edkrol 28.02.2017, 21:06
Ten papież nie żyje i jest świętym Kościoła Katolickiego. Nie dziwi mnie, że o tym nie wiesz, bo lewacy nic nie wiedzą!
mia
mia 28.02.2017, 23:30
Szkoda że wyświęcają pedofilstwo
Admin
Admin 28.02.2017, 16:29
Petycję można podpisać takze tutaj https://www.petycjeo…
Admin
Admin 28.02.2017, 15:20
Spoko ludzie oni po pierwszym szoku próbują przejśc do kontrnatarcia, . Myślą że bedzie tak jak było prokuratura umorzy itp, ale myla się srodze.
Admin
Admin 28.02.2017, 15:20
Spoko ludzie oni po pierwszym szoku próbują przejśc do kontrnatarcia, . Myślą że bedzie tak jak było prokuratura umorzy itp, ale myla się srodze.
KATI
KATI 28.02.2017, 14:21
Gratuluję profesjonalizmu
EDY
EDY 28.02.2017, 14:52
Kati Ty zamiast przepraszać to podnosisz głowe? Przeciez ten człowiek może naprawde wiele.
zdziwiony
zdziwiony 28.02.2017, 14:20
wiecie ze jestescie debiulami? a to jest najwiekszas kompromitacja stacji telewizyjnej? powinni wam koncesje zabrac
Tomek Domek
Tomek Domek 28.02.2017, 15:15
Ty zdziwony czego chcesz od Telewizji radom? Puszcza twoje zafajdane komentarze to chyba znaczy ze są ok. Nie tak ja TVN czy GW. A co nie podoba ci sie że bronią Boga i ojczyzny to won do ruskich parszywa owco.
grzegorz Grejner
grzegorz Grejner 28.02.2017, 14:16
bezwzględnie powinien i FB i jego pracownica przykładnie ukarani dotkliwie

Pozostałe